MISTIK KINI CECAH 48,000 VIEWERS…

Salam kepada rakan-rakan di luar sana.

 

Segala mohon maaf kerana sudah lama tidak mengemaskini laman blog ini ekoran kerja yang membataskan saya untuk menulis.

Untuk pengetahuan pembaca, laman ini telahpun mencecah 48000 viewers. Mungkin tidak seperti blog-blog yang lain, bagi saya untuk mendapat jumlah seperti ini pun, menunjukkan tanda sokongan dan minat anda semua mengenai dunia perubatan mistik.

Saya juga mengalu-alukan sebarang pandangan dan cadangan dari anda semua, untuk blog ini terus hidup dan menjadi rujukan alternatif.

Insyallah, mulai saat ini, saya akan aktif menulis untuk tatapan anda.

Tinggalkan cadangan dan komen anda.

 

Sekian terima kasih.

 

8 Responses to “MISTIK KINI CECAH 48,000 VIEWERS…”

  1. nasrullah Says:

    Asalamualaikum…boleh sya tnye,klu nk buang saka brape lme mse diambil??dan brapekah coz utk buang saka 2??kekasih sya ada sge,gjala2 tu smue dah ada..xlme lg sya nk mgahwininye..sya xnk bnda2 tu ada dlm dri nye..hrap balas..sye amat memerlukan bantuan..

    • exposemistik Says:

      salam. bergantung kepada kekuatan saka itu. dan kos nya pula bergantung kepada pengamal perubatan yang anda temui. apa-apa pun, nasihat saya, pilih pengamal perubatan yang berlandaskan perubatan Islam.

  2. aslmlkum saya amir dari terengganu.25 tahun kerja di petaling jaya dan menghadapi hampir semua gejala saka di atas.saya tak tahu saya ada saka atau pun tidak.tapi memang saya di beritahu yang saya ni sakit.sudah banyak tempat saya pegi.mungkin dah mencecah 3 tahun saya cuba ikhtiar.tapi masih ada gejala seperti di atas.apa patut saya buat?

    • exposemistik Says:

      salam. saudara amir boleh jumpa pengamal perubatan Islam, alamatnya ada di pautan blog expose mistik.

  3. Assalamualaikum wbt.

    Saya Sham, saya sudah berumah tangga dan mempunyai seorang anak.

    Keluarga saya disihir oleh sihir pemisah, ada pihak yang ingin supaya saya dan isteri berpisah dan perkara ini telah banyak di pastikan oleh beberapa individu.

    Saya telah pergi berubat dgn beberapa individu semasa saya di Kuala Lumpur, alhamdulillah gangguan berkurangan walaupun masih banyak dan berat.

    Sekarang saya telah berpindah ke Kota Bharu Kelantan. Dan saya ingin berusaha untuk terus berubat di kelantan. Boleh saya tahu tempat2 berubatan tradisional yang ada di kelantan ?

    Saya mengharapkan maklum balas dari pihak Expose Mistik,

    Terimakasih.

    • exposemistik Says:

      Wslm, Sham.

      Hubungi Ustaz Khairey di Tanah Merah, Kelantan. No fon ada di ruangan alamat perubatan di Blog.

      Sekiranya ada sebarang masalah, beritahu saya.

      Ok

      Admin

  4. Hamba allah Says:

    Assalamualaikum..datuk sy mnggal dsbabkan jatuh pokok,lpas 40 nenek sy tdak sihat kmdian bapa sdara pggil seseorg utk ubati..smsa sy mgikuti kaedah tu,byak bnda yg djmpai dsekitar rumah mcam anak kerak(bayi xcukup umur dlam kain putih),minyak(ada usus halus),patung budha,anak patung dcucuk jarung(dbungkus kain putih),besi bat(dulang sami mntk sdakah)..ada yg djmpai di dlam pasu dpan rmah…boleh mnta pnjelasan dri yang arif

Leave a Reply

