EXPOSE MISTIK: SELAMAT DATANG…

Oleh: Expose Mistik

expose-mistik-season-3-cover-24

Selamat Sejahtera kepada pengunjung-pengunjung dan peminat-peminat setia Expose Mistik.

Ini adalah laman Expose Mistik, di mana anda boleh mendapatkan alamat-alamat pusat perubatan Islam supaya anda dapat mengelak daripada mendapatkan khidmat bomoh/pawang/ustaz yang berselindung di sebalik agama.

Di samping itu juga, laman ini juga turut membincangkan permasalahan dan penyakit yang dialami oleh mangsa sihir, mangsa gangguan jin dan mangsa gangguan saka.

Untuk jangka masa panjang, Expose Mistik berharap dapat membina satu komuniti yang dapat membendung gejala penipuan perubatan yang menipu orang ramai.

Diharapkan harapan ini mendapat sokongan daripada anda.

Sekian.

45 Responses to “EXPOSE MISTIK: SELAMAT DATANG…”

  1. boleh kah saya mendapatkan bantuan? untuk mendapatkan no.telp dan alamat pak andak? terima kasih

    • exposemistik Says:

      Untuk pengetahuan M.A.Zaky, kami sudah lost contact dengan Pak Andak.
      Namun, anda boleh berhubung antara pengamal perubatan Islam yang lain.

      Sekian.

  2. (Al-Baqara 155) Demi sesungguhnya! Kami akan menguji kamu dengan sedikit perasaan takut (kepada musuh) dan (dengan merasai) kelaparan dan (dengan berlakunya) kekurangan dari harta benda dan jiwa serta hasil tanaman dan berilah khabar gembira kepada orang-orang yang sabar;
    (156) (Iaitu) orang-orang yang apabila mereka ditimpa oleh sesuatu kesusahan, mereka berkata: Sesungguhnya kami adalah kepunyaan Allah dan kepada Allah jualah kami kembali.
    (157) Mereka itu ialah orang-orang yang dilimpahi dengan berbagai-bagai kebaikan dari Tuhan mereka serta rahmatNya dan mereka itulah orang-orang yang dapat petunjuk hidayatNya.

  3. as’kum…sya yana dari klang selangor,sya nak tanya berapa kah kos perubatan yang di kena bagi setiap sesi permulihan?….sya nak bertanya apakah makna nya jika sya bermimpi seperti mak sya mencari sya untuk menyerah kan saka kepada sya tapi sya cuba melarikan diri akan tetapi benda itu mengekori sya dan sya tahu itu bukan lah mak sya.’sehingga sya menemui seorang bomoh dalam mimpi sya itu?…’sya pernah berubat dan pada masa yg sama sya dapat merasa kan badan sya mengigil pada sesi pubatan itu sya cuma ingin mengetahui apakah yang menyebabkan badan sya mengigil dgn tiba2 sahaja.

    • exposemistik Says:

      wslm, siti.
      untuk pertanyaan anda, tiada kos yang ditetapkan dalam setiap sesi pemulihan yang dijalankan oleh pengamal perubatan Islam. Hanya bayaran ikhlas sahaja, bergantung kepada kita. Cuma nasihat Mistik, elakkan berjumpa dengan pengamal perubatan yang berselindung disebalik agama, kerana bukan sahaja berbohong, malah mengenakan bayaran yang agak tidak munasabah. Bagi kejadian yang menimpa saudari, sila rujuk kepada tulisan Mistik mengenai Saka. Jika simptom-simptom itu ada pada anda, segeralah pergi berjumpa dengan pengamal perubatan Islam.
      Sekian.

      • saya amat bersetuju dengan pendapat tuan.saya pernah berubat dengan bayaran yg di tetapkan.nama nyer mmg ikhlas tapi bayaran untuk mandi lain,kifarah lain dan bermacam lagi.pendek kata sekali berjumpa dalam rm500 tak kurang la…
        sehingga sya berjumpa seornag insan yg btol ikhlas…seadanya…walau pon kauh.namun tetap boleh mengubat tanpa meminta bayaran atau apaa upah..atau hadiah.
        dan kami masih berkawan sehingga hari ni disebabkan dua ekor iblis laknatullah yg bertopengkan manusia msh menaruh dendam pada saya.(anak lelaki dan ibu..(balu bomoh)..
        semoga Allah sahaja yg dapat membals ihsan ygmenolong saya kini dan selamanya.

  4. (Al-Furqan 30) Dan berkatalah Rasul: Wahai Tuhanku sesungguhnya kaumku telah menjadikan Al-Quran ini satu perlembagaan yang ditinggalkan, tidak dipakai.

  5. Biar sakit di dunia, jangan sakit di akhirat.

  6. Peringatan untuk saya sekali. [Al-Fatiha 5] Engkaulah sahaja (Ya Allah) Yang Kami sembah dan kepada Engkaulah sahaja kami memohon pertolongan.

  7. Mistik perlu set waktu [masa komen] Malaysia dan bukan 8 jam ke belakang.

  8. bile nak start shooting season 3?

  9. nur _balqis Says:

    a’kum..sy dr kl…sy dah hampir setahun berkahwin….tapi masalah sy dah hampir 6 bulan sy dan suami macam orang asing….suami tidak mahu mendekati sy, bercakap malah tidak mempedulikan sy langsung…dia seakan2 membenci sy yg teramat sangat….sy dah try berubat malah berjumpa beberapa org ustaz…mereka kata sy dan suami kena sihir agar suami membenci sy…..sy dah berubat memang ustaz tu kata ada jin yg dihantar tapi masalahnya sy tak sembuh lagi dan hubungan dengan suami makin jauh….sy amat sayangkan rumahtangga tolong sy syorkan mana2 ustaz yang boleh menolong menyelesaikan masalah sy….terima kasih.

  10. slmt tghari crew2 expose mistik, sya linda tgl di tmn sentosa klang, sya ingin bercerita ttg kejadian aneh ditmpt tgl sya.sya tgl di rmh apartment.yg peliknya di tingkat 7 x ada penghuni..tapi sll akan mendengar bunyi kaki dewasa/ kecil berlari – lari atau bunyi bertukang/ menolak kerusi meja.
    makin menjadi apa bila msk waktu maghrib dan lewat mlm.sudi kah pihak crew expose utk dtg ke cni n melihat apa yg tersembunyi di dlm rmh yg x berpenghuni itu.

    boleh hubungi di talian :016-6185246-017-6416342

  11. akum, sy dari pendalaman bawah sabah..sy amat kesihan melihat keluarga abang ipar sy..setiap awal pagi,teghari,selepas mahgrib mesti saja isteri,2org anaknya dan beberapa org saudara isterinya akan kerasukan..ada sekali tu 11org berlimpangan kerasukan..kami da merusaha mencari pengubat sekitar kampung tapi tetap gagal juga..keluarga tidak mampu mencari yg jauh kerana susah dari segi kewangan takut2 bayaran dikenakan tinggi..masuk hari ne da 2 bulan..cakap2 kena buatan orang yg terbaru pyakit keturunan(saka)..
    rasanya pegamal perubatan yg mana sesuai dgn kami?expose mistik boleh dapat melihat apa yang berlaku….

  12. Assalamualaikum. Bapa mertua saya sekarang berada di hospital Putrajaya dlm unit CCU. Keadaannya amat kritikal. Bapa mertua saya ada memakai susuk 1 di pergelangan tangannya. Saya & suami bercadang untuk membuang susuk tersebut tetapi tak tahu caranya. Lagipun keadaan bapa mertua saya sekarang ini agak kritikal. Boleh bantu saya.

  13. Ibu bingung Says:

    Tahniah sy ucapkan kpd kru2 expose mistik krna tampil dgn rancangan lain drpd yg lain. sy jg merupakan seorang yg prnh mengalami sakit misteri ttpi skrg semakin pulih. sy rasa bersemangat melihat ramai pesakit yg disembuhkn melalui rancangan ini. sy berharap rancangan ini akan kekal. dan kalau boleh sy berharap pihak expose mistik dtglah ke sabah dan buat pula rakaman tentang perubatan di sabah. krna kebanyakan episod dr semenanjung. harap pihak expose mistik dpt pertimbangkan. tq…

  14. Salam ,

    Saya menghadapi Penyakit kulit yang sirius satu badan sudah banyak tempat saya pergi berubat berbagai hospital dan bomoh yang saya cuba. ada yang kata saya terkena sihir buatan orang dan sebagainya.penyakit ini sudah 10 tahun lebih saya tanggung.masih belum sembuh.saya berasa amat malu dan rendah diri untuk berhadapan dengan orang ramai kerana kulit muka saya yang buruk.oleh itu saya amat berharap sekiranya ada yang sudi membantu untuk memulihkan keadaan diri saya seperti sediakala.Saya boleh dihubungi diamat berikut

    Nasrul Azli b Mohd Nor

    N0 36 Hala Chepor 5
    Tmn Chepor Raya
    31200 Chemor
    Perak
    No Tel : 012-5761657

  15. askum… ibu saya terkena sihir perbuatan orang ..akibatnya penglihatannya semakin teruk (muka digelapkan)..dah banyak tempat kami berubat tapi tak de satu tempat pun yang boleh menyembuhkan penglihatan mak saya …sehingga saya rasa putus asa ….tolong lah bantu saya!! kasihanilah mak saya yang menderita bertahun-tahun…

  16. askum..saya nak tanya berapakah harga setiap rawatan yang dikenakan…adakah harganya bergantung dengan penyakitnya ataupun seikhlas hati….dengar kata setiap kos rawatan dikenakan sampai beratus-ratus….adakah itu benar?…..semoga setiap kebaikan yang dilakukan akan dibalas dengan kebaikan…..AMIN

  17. nak tumpang tanya,
    sy nak ubat kan ahli keluarga sy yang mempunyai mslh seperti kes-kes mcm ini.
    sbb sudah makin berleluasa
    sy nak dpt kan alamat yg berdekatan dgn sy.
    sy duduk di area ampang, cheras.
    terima kasih.

  18. bleh x sy mntak bantuan!!

    kawan saye pnye akak suda 4bulan terkena buatan orang!!

    jd bleh x sy mntak nom talifon ustaz di perak!!

    tok mengubat penyakit tersebut!

    nie nom talifon saye jd ade ape2 mesej/kol!!
    017-5363766

  19. aslmkum.. pada tahun lepas saya penah menonton siaran expose mistik di astro. Teknik rawatan menghalau jin @ syaitan sangat berbeza dari pengamal perubatan lain kerana ia mengguna keris dengan sejadah untuk membunuh jin @ syaitan. Jadi boleh x saya dapatkan alamat dan no.telifon rawatan islam menggunakan teknik rawatan tersebut.. sekian.Terima kasih.

  20. Aslmkm… Sy ila dari PJ, ingin menceritakan m’slah yang dihadapi sehgga kini. Pd thn lps, P’tama kali sy menjdi mangsa sihir yg di pelakukan oleh rakan sermh, ia mmb’t diri sy ikut telunjut kate2nye dan sya x boleh berkwn dgn org ln lelaki @ pun perempuan kecuali dirinya. Bila sy berkwn dgn org ln sya akn berubah sikap yg sgt ketara seperti pemarah, gelisah dn lln. Rakan2 ln me’gur dgn perangai dn sikp sya. Jadi sya menceritakan kpd keluarga m’slah yg sya hadapi dan sya di bawa perubat dgn seorg ustaz, dn jin dlm bdn sy tlh di buang sbyk 2 ekor. Setelah berubat saya merasakan diri sya ringan badan dn tenang.. selepas bberape bln, sya tlh mglmi sakit di bhagian blkg sebelh kiri bahu. Rasa seperti ada sesuatu benda yg bergerak dn berdenyut2 di bhagian tersebut, setiap kali sy smbhyang dn mdgr ayat2 al-quran. Jdi sya pergi berjmpa ngn ustaz yg same dan tlh menerima rwtan. ia myatakan ade jin menumpang dlm bdn sya iaitu langsuir. Ustaz itu beritahu yg badan sya lemah dan senang mdpt ganguan jin.. dia nasihat sya agar berhati2 dn jgn keluar di waktu mlm dn byk mmbaca ayat quran.. Saya berterima kasih dgn ustaz tu krna dpt merawat diri sya dri ganguan jin. Tapi… sya menjadi troma dgn cara rawatannye sangatlah kasar hingga menybbkn badan saya lebam teruk sbb dipukul dgn penyapu lidi bgi menghalau jin2 yg ade dlm tubuh bdn sya.. Setelah sedar dari rawatan tersebut sya merasai kepala sakit sbb di tarik rambut dgn kuat sehingga badan sya sakit2 hendak tido dn sebagainye..uhuhuhu.. KINI RASA KEMBALI ADA GANGUAN JIN dlm diri sya sebab gelisah bila dengar org azan dn bacaan al-quran. Bahgian badan sakit kmbali. Sya dh troma dgn cara rawatan ustaz yg sya pergi dahulu.Jd ingin tahu macamane nk mendptkan rawatan daripada peramal perubatan islam yg di siaran dlm astro, kerana sya tlh menonton siaran tersebut dn melihat cara @ teknik perubatan yg sgt berbeza tanpa mencederakan diri seseorg.. ia mengunakan keris dn sejadah utk menghalau jin @ syaitan. Boleh x sya dptkan alamat dn no.telifon tersebut…. sekian, terima kasih…

  21. Aslmkm… Sy ila dari PJ, ingin menceritakan m’slah yang dihadapi sehgga kini. Pd thn lps, P’tama kali sy menjdi mangsa sihir yg di pelakukan oleh rakan sermh, ia mmb’t diri sy ikut telunjut kate2nye dan sya x boleh berkwn dgn org ln lelaki @ pun perempuan kecuali dirinya. Bila sy berkwn dgn org ln sya akn berubah sikap yg sgt ketara seperti pemarah, gelisah dn lln. Rakan2 ln me’gur dgn perangai dn sikp sya. Jadi sya menceritakan kpd keluarga m’slah yg sya hadapi dan sya di bawa perubat dgn seorg ustaz, dn jin dlm bdn sy tlh di buang sbyk 2 ekor. Setelah berubat saya merasakan diri sya ringan badan dn tenang.. selepas bberape bln, sya tlh mglmi sakit di bhagian blkg sebelh kiri bahu. Rasa seperti ada sesuatu benda yg bergerak dn berdenyut2 di bhagian tersebut, setiap kali sy smbhyang dn mdgr ayat2 al-quran. Jdi sya pergi berjmpa ngn ustaz yg same dan tlh menerima rwtan. ia myatakan ade jin menumpang dlm bdn sya iaitu langsuir. Ustaz itu beritahu yg badan sya lemah dan senang mdpt ganguan jin.. dia nasihat sya agar berhati2 dn jgn keluar di waktu mlm dn byk mmbaca ayat quran.. Saya berterima kasih dgn ustaz tu krna dpt merawat diri sya dri ganguan jin. Tapi… sya menjadi troma dgn cara rawatannye sangatlah kasar hingga menybbkn badan saya lebam teruk sbb dipukul dgn penyapu lidi bgi menghalau jin2 yg ade dlm tubuh bdn sya.. Setelah sedar dari rawatan tersebut sya merasai kepala sakit sbb di tarik rambut dgn kuat sehingga badan sya sakit2 hendak tido dn sebagainye..uhuhuhu.. KINI RASA KEMBALI ADA GANGUAN JIN dlm diri sya sebab gelisah bila dengar org azan dn bacaan al-quran. Bahgian badan sakit kmbali. Sya dh troma dgn cara rawatan ustaz yg sya pergi dahulu.Jd ingin tahu macamane nk mendptkan rawatan daripada peramal perubatan islam yg di siaran dlm astro, kerana sya tlh menonton siaran tersebut dn melihat cara @ teknik perubatan yg sgt berbeza tanpa mencederakan diri seseorg.. ia mengunakan keris dn sejadah utk menghalau jin @ syaitan. Boleh x sya dptkan alamat dn no.telifon tersebut…. sekian, terima kasih…

  22. salam..saya ingin mendapatkan no tel Timah Daud yang disiarkan dalam mistik minggu lepas bagi membantu memulihkan mata adik saya yang semakin lama menjadi semakin rabun. Ustaz pernah mengatakan yang adik saya terkena sihir pintasan. Harap dapat bagi bantuan. Terima kasih.

  23. salam sejahtera,
    Saya seorang beragama hindu.saya telah terkena buatan/sihir orang.saya sering diganggu oleh sesuatu tak kira waktu siang dan malam.saya dapat rasa ada sesuatu begerak di dibahagian kaki kanan saya dan ianya asyik menganggu alat sulit saya.Saya igin mendapatkan rawatan pemulihan islam ataupun rawatan pemulihan india daripada gangguan itu.Boleh saya dapat alamat dan no tel peramal rawatan islam mahupun india di daerah johor bahru?Kerana saya menetap di johor bahru..Terima Kasih

  24. riz303677 Says:

    Salam, blog ni dah x aktif ke? xder update pun

  25. boleh saya tau waktu operasi bg pusat rawatan di setapak?

  26. gangguan bisikan – apa ayat yg perlu di baca dan apa keperluan lain yg perlu dibuat…tak sempat nak salin ..masa wawancara wanita hari ni pd 19 aug. saya dah mula sakit telinga sebelah kiri..macam ada bunyi cengkerik dlm telinga dan selalu masuk hospital kerana di kaitkan dgn penyakit vertigo..saya akan alami muntah2 dan tak boleh pergi kerja utk masa yg lama.

  27. umh sy sllu mghdpi mslh bumbung berbnyi cm org baling je..ad x cara tuk halang bunyi itu..tgk btu xde tp still bnyi

  28. samsul irwan bin sanusi Says:

    saya nak tanya ustaz, kaki saya terasa sangat berbisa-bisa dari paras lutut hingga ke tapak kaki dan terasa seperti panas. adakah saya telah terkena sihir atau pun yang lain…

  29. saya nak tanya ustaz, kaki saya terasa sangat berbisa-bisa dari paras lutut hingga ke tapak kaki dan terasa seperti panas. adakah saya telah terkena sihir atau pun yang lain…

  30. boleh saya tau..adakah jika seseorang yang giginya berlaga ketika tidur itu mmg disebabkan oleh gangguan halus ataupon saka.?????

  31. salam, nasihat sy, kalau nak berubat tu..biar bayarannya ikhlas. sy pernah kena kat satu tempat ni, alamat drpd exose mistik jugak, lady tu kenakan ribuan ringgit, lepas terima bayaran, sy call pun dia tak mahu jwb, call dr nombor lain br dia jwb, bila ditanya, dia mintak tuk bersabar…dah 2 tahun berubat dgn lady tu…akhirnya ribuan ringgit lesap bgtu je…seeloknya rujuklah ustaz2 yg jujur dan benar2 ingin membantu tanpa meminta bayaran sehingga mencecah ribuan ringgit.

  32. Assalamualaikum, saya pelajar jurusan Pembangunan Manusia, Universiti Kebangsaan Malaysia berminat akan Rawatan Cara Islam.
    Di sini, saya ingin mendapatkan maklumat dan cara rawatan untuk dijadikan kajian ilmiah saya,

    Saya berharap, pihak tuan dapat memberikan kerjasama.
    Kalau ada mana-mana pihak yang berada di Johor Bahru(area Pontian), saya berharap untuk bekerjasama dalam membuat tulisan ilmiah saya.

  33. salam..maaf tanya dan kata.. berapakah bayaran yang dikenakan sekiranya saya ingin ke pusat rawatan islam zamduranni ?
    dah lama saya hendak kesana tetapi tak boleh dan bila ingin kesana tiba-tiba mood hilang nak kesana.

    • exposemistik Says:

      salam. bayaran tak dapat dipastikan. sila berhubung di alamat seperti yang tertera di lama web expose mistik.

  34. Asalamualaikum..saya siti..saya nak kongsikan pengalaman saya di sihir oleh keluarga mertua..Kejadian berlaku ketika kami trrpaksa tinggal di rumah pusaka keluarga suami..ketika itu saya berbadan dua,baru 2 bulan..mmg hati saya x sanggup utk tinggal di situ kerana saya tahu sejarah rumah itu, tp memandangkan kami x dapat rumah sewa yg lain,kami terpaksa juga tinggal.Saya x pernah mengalami kejadian2 aneh sepanjang hidup saya,tetapi sejak tinggal di rumah itu,saya mengalami mimpi bersemuka dgn pocong,melihat tubuh berbaju silat hitam tanpa kepala,saya alami sakit kepala hingga menangis kerana terlampau sakit..sehinggakan saya tidak mahu pulang ke rumah itu selepas kerja..anak2 juga sering di ganggu,suami jadi pemarah..selepas beberapa lama,saya keguguran setelah kandungan saya berusia 3 bulan..hamcurnya hati saya ketika itu, dan sehingga kini saya x akan memaafkan perbuatan pemilik syaitan itu walaupun dia telah meninggal dunia! saya keguguran lagi utk kali ke 3 tahun lepas. Kali ini dia dtg ke rumah kami.Anak saya mengalami mimpi iaitu syaitan itu dtg ke bilik saya dan duduk di bawah katil saya sambil menepuk tgn seolah2 gembira..Saya pula 3 hari tdak dapat tidur sehingga ke awal pagi, saya terbau bau yg sgt busuk seolah-olah hampir dgn hidung saya,ttp saya tdak dapat membuka mata walau saya berusaha utk mbukanya..Saya berubat dgn ustaz ,ketika berubat,saya seolah-olah separuh sedar,saya menjerit sekut hati ketika ustaz itu memicit kaki saya..badan saya menjadi lebam2 kehitaman selepas sesi rawatan,dan akhirnya saya keguguran lagi..Sehingga sekarang,saya tetap berdendam dgn ahli keluarga yg mempunyai saka dari keturunan bapa mereka..Saya x dapat memaafkan langsung org yg bertanggungjwb mbela syaitan itu, walaupun dia telah meninggal..skrg saya tahu masih ada pewaris syaitan itu yg masih hidup ttp seperti mayat hidup,tinggal seorang diri.. Saya kdg2 jadi benci pd suami sb keluarga dialah saya yg menanggung derita berpanjangan..Hati saya masih mahu mampunyai anak lagi, tapi saya jd fobia dgn kejadian lampau.

  35. Assalamualaikum.. Saudara/saudari, Saya ada satu pertanyaan….sy ingin mendapat info tentang tempat perubatan yang disiarkn di dalam siaran hari ni 7/12/12…yang bernama pak idris tinggal di kawasan pasir mas…saya ingin mendapat info tentang pak idris……sy harap dapat kerjasama dari saudara/saudari dapat membantu saya utk menolong sahabat sy yang dalam keadaan x berapa sihat….sy dahului dengan ucapan terima kasih…

  36. Assalamualaikum krew dan penerbitan expose mistik .saya berharap untuk tahun akan datang pihak astro menyediakan slot yang lebih panjang sikit waktunya untuk masyarakat.waktu siaranya biarlah dapat ditonton oleh semua masyarakat iaitu waktu bersiaran di waktu malam diantara 9.30pm keatas.diharap pihak penerbitan dapat memaparkan slot,yang menarik iaitu memaparkan terkena sihir siam,sihir jawa,sihir orang asli ,sihir kaum iban yang sukar diubati.dan juga memaparkan barang yg ditanam oleh penyihir dirumah pesakit contahnya,minyak dagu ,minyak mati dibunuh,tanah kubur,tulang babi,jarum,dan sebagainya.terima kasih.

Leave a Reply

