EXPOSE MISTIK: ALAMAT PUSAT PERUBATAN ISLAM

Oleh: Expose Mistik

Expose Mistik kini dijangka akan bersiaran untuk musim ketiga, atas sokongan dan galakan penonton-penonton.

Sekurang-kurangnya, matlamat kami tercapai untuk memperbetulkan persepsi masyarakat mengenai dunia mistik dan dunia perubatan tradisional.

Oleh kerana Expose Mistik musim ke-2 akan semakin hampir ke penghujung siaran pada bulan April 2009, maka Mistik akan sertakan alamat pusat perubatan Islam yang diyakini berkesan yang ada sepanjang siaran program Mistik berlangsung dari dulu hingga kini.

Insyallah, kami berusaha membantu anda bagi yang memerlukan, anda berusaha untuk berikhtiar, dan selebihnya bertawakal kepada Allah s.w.t.

expose-mistik-season-3-cover-24

Berikut adalah alamat-alamat pusat perubatan Islam:

Pusat Tradisional Khairey

Lot 5657 Jalan Bangol

Simpang Empat

Taman Adabi

17500 Tanah Merah, Kelantan

Hubungi: Ustaz Khairey Saudi 012-3603488

Pusat Rawatan Al-Syakirin

Lot 195 A Lorong Halba

Kg Bakar Kapor

08000 Sg Petani, Kedah

Hubungi: Ustaz Mohd Syakir Mohd Ezmi 019-5661848

Pusat Rawatan Terapi Al-Quran Darul Hikmah

No. 17 Taman Pulai Jaya, Km 5 Jalan Langgar

05460 Alor Setar, Kedah

Hubungi: Ustaz Malek Ladzim 019-4715253

Pusat Rawatan Islam Nur Ehsan

Lot 2894 Lorong Beringin, Batu 17

48050 Kuang, Selangor

Hubungi: Ustaz Abdul Majid Hassan 017-364 6461

Pusat Rawatan Islam Manarah

Lorong Beringin, Batu 17

48050 Kuang, Selangor

Hubungi: Ustaz Dr Jahid Sidek 019-384 5666

Pusat Rawatan Islam Darul Ruqiyyah

No.15 Jalan 3D/6 Taman Setapak Indah

Setapak, Selangor

Hubungi: Ustaz Mohd Suhaimi Rozali 019-269 1525

Pusat Perubatan Islam Darussalam Malaysia

Lot 4463 Lorong Penghulu, Gombak Setia

53100 Kuala Lumpur

Hubungi: Ustaz Mohd Hadi Ahmad Talhah 03-6188 1789

Pusat Rawatan Islam Gshahmisteri

No. 42 Jalan Ithnin Maarof

Taman Lian Seng

86000 Kluang, Johor

Hubungi: Ustaz Azizi Misbah 016-749 5801

Pusat Rawatan Islam Darussyifa

2213-D Kampung Maju Jaya

Johor Bahru, Johor

Hubungi: Ustaz Husin Jusoh 019-764 3034

Pusat Rawatan Sinar Zamdurrani

27-2-1 Jalan 20B/146

Desa Tasik, Sg Besi (bersebelahan Bandar Tasek Selatan)

Kuala Lumpur

Hubungi: Ustaz Sharhan Shafie (bercakap dengan Helmi di talian 017-6955909)


Mistik berharap agar semua peminat program Mistik akan terus setia di Astro Prima.

Untuk sebarang kemusykilan dan untuk pertanyaan masalah, sila ajukan kepada Mistik, dalam blog ini.

Sekian.

About these ads

167 Responses to “EXPOSE MISTIK: ALAMAT PUSAT PERUBATAN ISLAM”

  1. Assalamualaikum.. Saudara/saudari, Saya ada satu pertanyaan..Betulkah astro akan biaya sepenuhnya kos rawatan sekiranya terpilih?Bagaimanakah caranya?? Ibu saya ingin membantu seorang jiran yang dikhabarkan benda yang selalu mengganggunya adalah saka.. Dah beribu wang dihabiskan dimerata-rata tempat sekitar selangor dan beberapa buah negeri lain) untuk berubat tetapi hampa dan masih lagi tidah berunsr pulih.. malah semakin teruk berikutan keadaan tubuh badan yang semakin kurus dan adakalanya sehingga tidak boleh berjalan & hilang ingatans seperti yang berlaku baru-baru ini.. Berikutan anak perempuan meraka juga ingin melangsungkan perkahwinan pada pertengahan tahun ini.. dan sangat berharap dan teringin sangat bapanya itu dapat pulih sepenuhnya dan dapat berkongsi kegembiraan bersama.. Dapatlah kiranya saudara/saudari memberitahu say bagaimanakah cara2nya untuk menyertai program ini seterusnya berharap dapat terpilih untuk mendapatkan rawatan terbaik dgn kosnya dibiayai sepenuhnya oleh pihak Astro.. Terima Kasih..

    Daripada
    Nor
    Port Klang,Selangor

    • exposemistik Says:

      Waalaikumsalam Nor,
      Untuk pengetahuan saudari, kami akan maklumkan perkara ini kepada pihak pengurusan Mistik.
      Sebagai usaha dan ikhtiar keluarga terbabit, kami cadangkan anda berhubung dengan Ustaz Khairey Saudi, yang mana alamatnya seperti tertera di atas. Ataupun, berkunjung ke Sinar Zamdurrani, Sg.Besi, KL.

      Sekian.

  2. Terima kasih pihak expose mistik,

    maklumat yg sangat berguna, moga ramai pihak dapat berikhtiar mencari jalan penyelesaian kepada masalah yang dihadapi dengan kaedah dan cara yang dibenarkan oleh syarak.

    Tahniah atas usaha pihak anda.

  3. Assalamualaikum Nor,

    Mungkin boleh minta bantuan Pusat Urus Zakat.

  4. Assalamualaikum..

    Terima kasih diucapkan kepada pihak expose mistik, kerana memaparkan maklumat yg berguna bagi rujukan masyarakat.

    Saya ingin meminta jasa baik drpd pihak expose mistik untuk mendapatkan alamat serta nombor telefon seorang pengamal perubatan tradisional yang bernama ABDUL ROZI RANI atau dikenali sebagai “Pak Ndak”.

    Diharap pihak expose mistik dapat membalas email saya bersama alamat serta nombor telefon dengan segera. Kerjasama drp pihak tuan/puan amatlah dihargai.

    terima kasih
    rahim

  5. Assalamualaikum..

    Sy adalah wakil seluruh famili sy. Disini sy ingin memohon jasa baik pihak tuan agar dapat memberikan alamat rumah atau no telefon seorang pengamal perubatan yang bernama ABDUL ROZI RANI atau yang dikenali sebagai “Pak Ndak”. Sebelum ini sy sudah beberapa kali cuba mendapatkan alamat rumah beliau tetapi sampai sekarang masih tiada sebarang jawapan yg kami dapat dari pihak tuan.

    Sy amatlah berharap agar pihak tuan dapat memberikan kerjasama kepada kami.

    Terima kasih..

  6. Assalamualaikum..

    Tuan, sy wakil dari seluruh famili sy ingin memohon jasa baik tuan agar dapat memberikan alamat rumah atau no telefon seorang pengamal perubatan yang bernama ABDUL ROZI RANI atau dikenali sebagai “Pak Ndak”..

    Jasa baik dan kerjasama dari pihak tuan amatlah dihargai……

  7. Salam…
    saya ingin meminta jasa baik daripada pihak expose mistik untuk mendapatkan alamat serta nombor telefon seorang pengamal perubatan tradisional yang bernama ABDUL ROZI RANI atau “PAK NDAK”.

    saya berharap pihak expose mistik dapat membalas emel saya bersama alamat dan juga nombor telefon Pak Ndak dengan segera.kerana saya amat memerlukan perubatan daripada beliau…selain itu,sy juga berharap agar pihak tuan dapat menghubungi saya di 09-4772066 dan h/p 019-9686597..dengan kerjasama drp pihak tuan/puan amatlah dihargai…
    terima kasih…
    Puan Eda…

  8. salam,
    saya baru balik dari berubat di Pusat Perubatan Islam Darussalam.. tetapi saya berurusan dengan ustaz Rozali. Nampak ada perkembangan positif berbanding sebulan lepas yang mana anak kedua sy kerap mengamuk, menjerit dan bercakap cina.
    7 hari pertama ini anak sy perlu mandi air limau nipis setiap hari selepas asar. Mula esok anak saya akan mandi air limau purut pula selama 7 hari.
    sy cuma bertawakal pada allah.

    anak sy di percayai terkena gangguan ketika mengikuti perkemahan kesenian antarabangsa di kem JB. masa tu ada persembahan tradisi bertopeng Bali dari indonesia.

    Setiap kali ada gangguan, anak saya mesti terhidu bau seperti ubat-ubatan di hospital. badan sejuk tetapi berpeluh seluruh badan.

    dalam tempoh sebulan ini semua ahli keluarga hebat di ganggu. malah anak perempuan bungsu saya (umur 10 tahun) nampak kelibat lalu depan TV. ia menyerupai seorang yg hitam, rambut kerinting, tak pakai baju dan pakai seluar pendek dengan ketinggian dlm 3 kaki.

  9. al hafiz Says:

    untuk berubat mestilah kuatkan iman kita iaitu solat lima waktu…jangan tinggal…bermohon pada ALLAH…saya pengamal perubatan ISLAM ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada expose mistik kerana membentuk umat ISLAM supaya dapat membezakan baik dan buruk tentang ISLAM…saya pun akan turut berjuang menentang segala makhluk yang telah dilaknat oleh ALLAH itu…

  10. Saya berasal dari perak,boleh sy dapatkan alamat dan no.tel pengamal perubatan yang ada di perak ini.TQ

  11. sy berasal dari perak,Boleh dapatkan sy alamat dan no.tel pengamal perubatan di perak.TQ

  12. Misz Hani Says:

    assalamualaikum…
    boleh tak berikan email adress expose mistik… saya ada terlihat d tv baru baru ni tapi saya tak sempat untuk salin alamat tersebut… kerana saya dan keluarga ada masalah yang perlukan pertolongan dari pihak mistik… harap dapat berikan kepada saya email tersebut… sekian terima kasih…

  13. Bertawakal dan bersembahyang selalu adalah petua mujarab untuk tidak terkena sihir. Namun jika ada yang tak betul, maka harus berusaha untuk mengubati penyakit secara spiritual.
    Kami di sarawak, sudi membantu tak kira anda berada di Sabah atau di Perlis. yag penting jujur , ikhlas dan merendah-rendahkan orang lain.
    Boleh hubungi kami di 018 9839488

  14. Bertawakal dan bersembahyang adalah petua mujarab untuk tidak terkena sihir. Namun begitu, JIKA ada yang tak kena, maka haruslah berusaha untuk mengubati penyakit secara SPIRITUAL.
    kami di Sarawak, sudi membantu tak kira anda dekat atau jauh di Perlis ! Yang penting, jujur, ikhlas dan TIDAK merendah-rendahkan orang lain dalam bidang pengubatan. Kita berusaha, yang menentukan ialah Tuhan yag Maha Esa, Yang Maha Satu.

  15. Bertawakal dan bersembahyang selalu adalah petua mujarab untuk tidak terkena sihir. Namun jika ada yang tak betul, maka harus berusaha untuk mengubati penyakit secara spiritual.
    Kami di sarawak, sudi membantu tak kira anda berada di Sabah atau di Perlis. yag penting jujur , ikhlas dan JANGAN MERENDAH-RENDAHKAN mereka yang membantu dan terlibat dalam rawatan tradisional/spiritual.
    Boleh hubungi kami di 018 9839488

  16. saya ada banyak pengalaman berkaitan dengan ini. Isteri saya sakit dan mengalami gangguan sejak lebih 10 tahun.. sehingga sekarang masih ada sikit-sikit.. Datang dan pergi..

  17. Assalamualaikum,saya zabidi dari terengganu,nak bertanya adakah pihak tuan menyediakan koleksi video perubatan tak?

  18. Intan Ayyuna Says:

    Assalmualaikum w.b.t. Saya amat meminati menonton siaran ini di TV.

    Saya ada menonton rancangan expose mistik berkunjung ke Tawau

    bertujuan untuk mengubati orang-orang yang minta pertolongan

    dibuangkan benda yang duduk didalam badan mereka/seseorang itu.

    Tidak adakah niat para perubatan islam expose mistik untuk datang ke

    Pulau Labuan untuk tujuan yang sama. Kerana di sini tidak kurangnya

    ramai yang ingin berubat cara perubatan islam seperti yang dianjurkan

    mana-mana negeri di semenanjung malaysia dan sabah. Saya salah

    seorang wakil warga penduduk di Pulau ini amat berbesar hati sekiranya

    para perubatan islam sudi datang untuk mengubati di Pulau kami.

  19. misz hani Says:

    assalamualaikum, saya ada pertanyaa… macamana untuk pemilihan yang astro akan biaya segala kos perubatan? saya ada masalah yang telah 11 tahun kami usahakan tapi tidak pernah berjaya mengeluarkan jin didalam badan adik saya….

    adik saya d masuki jin dari umurnya 17 tahun sampai la sekarang dia sudah berumur 29 tahun.. masalah yang kami alami adalah adik saya tak nak keluar dari kawasan rumah dan tak nak pergi berubat kemana-mana pun….

    dia bersikap terlalu garang dengan semua ahli keluarga teruatama ibu saya… pelbagai cara kami lakukan untuk ubat adik saya tapi tak berhasil…

    tambahan pula adik saya tak nak pergi jauh dari kg saya d pahang… jadi tak ada orang yang ingin ke tempat jauh sebegitu… saya berharap pihak mistik dapat tolong merungkaikan persoalan ini….

    dan saya berharap dapat membalas melalui email…

    terimakasih….

  20. assalamualaikum..rumah saye telah dikunjungi oleh krew expose mistik..bersama dengan ustaz khairey saudi..sepatutnya slot saye akan ditayangkan pada bulan march 2009..tetapi hingga kini masih belom ditayangkan..bolehkah saye tahu biler tayangan itu akan ditayangkan?

  21. cik sal Says:

    Salam ~
    sy sebenarnya kurang mengikuti siaran expose mistik maka sy tidak dpt mengikuti kesemua tinjauan team expose mstik ke kesemua pusat2 prubatan yg telah disenaraikan di atas.
    Berdasarkan keyakinan yg telah dinyatakan ke ats pusat2 perubatan yg tersenarai di atas ~ sy di sini ingin mempersoalkan atas dasar apakah pusat2 perubatan tersebut dinilai?
    Melalui testimoni bekas pesakit?
    Atau memadai sekadar melihat cara perubatan yg mengamalkan ayat2 suci Al-Quran & tasbih di dlm proses pengubatannya?
    Sejauh manakah kesemua ustaz2 yg menjalankan perubatan itu boleh diyakini kredibilitinya?
    Tujuan sy meluahkan persoalan di hati sy ini bukanlah kerana ingin mencemar imej mana2 pusat perubatan yg tersenarai di atas.
    Ini adlah sekadar untuk memperingatkan kesemua pembaca agar mengekalkan fikiran waras, logik dlm membuat penilaian sebelum benar2 yakin dgn sesuatu pusat perubatan itu.
    Ini berdasarkan pengalaman seorg rakan sy yg pernah mengikuti rawatan di salah satu pusat perubatan di atas.
    Beliau telah dipukul sehingga lebam2 demi untuk membuang saka yg dikatakan berasal dari ibunya.
    Ibu beliau turut dipukul sehingga lemah tidak berdaya untuk bangun (ibu beliau mengidap sakit jantung) ats tujuan yg sama.
    Apabila mereka meraung kesakitan akibat dipukul, mereka dikatakan sakit kerana ‘hantu’ yg ada di dlm tubuh mereka. Wajarkah ini dijadikan alasan untuk memukul mereka?
    Wpun pengetahuan agama sy tidaklah sehebat mana dan tentu sekali tidak sehebat org yg didakwa ‘ustaz’ yg menjalankan perubatan tersebut, tetapi sy yakin dan tahu bahawa Islam bukanlah sbuah agama yg mengamalkan penganiayaan dlm apa jua perkara.
    Setiap manusia, todak kira bersaka, berhantu mahupun normal ~ tiada mem’bela’ apa2 pasti akan merasa sakit apabila dipukul. Apatah lagi dipukul sehingga lebam sedemikian rupa. Sy juga yakin, yg ‘ustaz’ yg memukul itu juga pasti akan merasa sakit apabila dipukul.
    Adakah ini bermakna ‘ustaz’ itu juga mempunyai saka?

    Oleh itu ~ pada semua pembaca ~ renung2kan dan fikirkanlah sebelum percaya.

    • Mohd Rusdi Bin sharuddin Says:

      Anda silap orang kot…. perubatan yang guna kayu ustaz lain tue…. Anda kena datang sendiri lihat bagaimana al-fadhil ustaz syarhan mengubati pesakitnya…… Dan saya sendiri telah hadir dalam seminar cara perubatan yang dibuat oleh ustaz… Harap betulkan kenyataan anda…

  22. Assalamualaikum…

    Saya menghadapi masalah gangguan sihir dipercayai saka.dah banyak tempat saya cuba tapi gagal jgk..sesiapa yang sudi bagi alamat pak ndak atau nama ABDUL ROZI RANI

  23. salam,

    saya mempunyai masalah gangguan makluk halus sejak 3 tahun yang lalu..masalah tersebut berlanjutan sehingga sekarang…menyebabkan isteri dan anak2 tidak mahu berdampingan dengan saya…apabila bangun pagi terasa sesuatu yang menyakitkan di bahagian pinggang dan seluruh bdn…saya sudah berjumpa dengan ramai pengamal perubatan tetapi masalah sama tetap berlaku….harap pihak tuan dapat membantu bagi mengatasi masalah saya..atau hubungi saya 013-5972909 untuk keterangan lanjut…sekian terima kasih.

  24. Samsudin Ibrahim Says:

    Saya ingin memaklumkan Pusat Rawatan Islam Darul Manzil (RIDAM) di Kemaman, Terengganu. Dengan izin Allah, ramai yang berjaya sembuh selepas mendapat rawatan di sana termasuklah ibu saya yang sudah 20 tahun menderita penyakit misteri. Untuk maklumat lanjut, diharap pihak Expose Mistik boleh layari blog pengasasnya: Ust Syakirin di http://www.darulmanzil.blogspot.com. Orangnya amat peramah. Diharap juga pihak Expose Mistik jangan berputus asa kalau Ust Syakirin tak mahu ditemuramah kerana dia bukan jenis suka publisiti. Tapi hati dia lembut. Jgn putus asa nak temuramah dia k.

    - Samsudin Kuantan

  25. Assalamualaikum, saya mempunyai seorang adik yang disyaki telah terkena santau. sebelum ini ibu saya, telah menderita sakit misteri hingga dia telah meninggal dunia pada tahun lepas. saya amat bimbang dengan keadaan adik saya sekarang. tambahan pula adik saya sekarang bertugas di sandakan sabah. bolehkah saya mendapatkan maklumat pusat perubatan islam manakah yang boleh dikunjungi di sekitar sandakan atau kawasan berhampiran. terima kasih.

  26. salam. 11 tahun yang lalu saya histeria gara2 menolong kawan dan sejak kejadian itu, saya puas berubat tapi hanya baik untuk 1 tempoh yang singkat. kini saya tidak lagi cendrung untuk berubat mungkin kerana penat atau mungkin pasrah, sayapun tak pasti. di samping kewangan yang tak begitu baik atau mungkin saja saya brasakan agak payah untuk mencari mereka yang benar2 menggunakan cara perubatan islam yang sebenar.
    Ada yang kata kena buatan bekas kekasih dan macam2 lagilah… Terkini di khabarkan keluarga kami ada saka. Memang betul, kami sekeluarga terkadang agak panas. Tak semena2 benci membenci tanpa sebab. Sungguhpun perkara ini sukar tapi kami sekeluarga tetap bersatu hai. Insya allah. harap tidak disiarkan sebarang data tentang diri saya di laman web ini.
    Johor Bahru.

  27. ismail ibrahim Says:

    aslkm,,,,,,,
    isteri saya selalu mengalami masalah kesihatan,,,,tetapi tak tau ape punca,,,,boleh tak saya dapatkan alamat dan pengamal perubatan bernama “pak su” yg dalam klip video “jin bertengkar dgn pengamal perubatan,,. sekian terima kasih

  28. salam..kpd expose mistik..sy ingin mencari tempat berubat perubatan islam di sekitar lembah klang..di sini sy igin bertanya ..bg sakit buatan org..adakah mahal kos perubatan nya…hrp dpt membantu..
    tq

  29. assalamu’alaikum ust,

    saya ada sorang abang yg sakit jiwa. selalu menjerit seperti bercakap dgn seseorang. selalu mengamuk kalau kehendak tak di turuti. masalah nya dia tggal dgn kakak yg tak pernah jln jauh sorang2 kluar dr muar, tmpat mrka tggal. sy da berkluarga anak lima dan suami tak benarkan sy kemana2 tanpanya. kalau ust boleh tolong ubatnya dgn datang kerumah kakak sy. sy saangat kesiankan kakak sy yang amat tertekan hidup dgn menjaga adiknya yg selalu mengamuk. macamana ust, minta tolong sangat sangat.

  30. Assalamualaikum wbt.

    Bolehkah krew expose mistik membuat liputan tentang kaedah rawatan di pusat rawatan panji alam, batu caves dan ilmu gerak tenaga rohaniah yang diamalkan disana.

    Terima kasih.

  31. sallehuddin Says:

    saya mengidap sakit penat dan sukar menarik nafas…spt paru2 tak kembang…dah cek kt hspital..semua normal. simpton santau, saka, gangguan jin dll klau ada cuma satu dua je…mimpi2 menakutkan takda. jadi pada pndangan/pengalaman ustaz saya mengidap sakit apa? zahir @ batin…atau perlu di scan dulu…berapa hadiah untuk sekali pengubatan?

  32. Salam,

    saya ingin meminta bantuan daripada pihak mistik untuk memberikan saya cadangan kepada ustaz mana harus di rujuk untuk mengeluarkan susuk di bahagian muka.

    sekian terima kasih,

    • Salam,

      saya Juga ingin meminta bantuan daripada pihak mistik memberikan cadangan kepada ustaz mana harus di rujuk untuk mengeluarkan susuk di bahagian muka dan juga nampak susuk itu keluar dari muka.

      sekian terima kasih,

  33. Salam..
    Kesembuhan sesuatu penyakit itu adalah dr Allah..ustaz yang membantu pesakit itu pula adalah sebagai penghubung diantara pesakit dan Allah kerana kemungkinan keberkatan bacaan ayat-ayat suci al-quran dan juga kaedah-kaedah perubatan yang digunakan memungkinkan pesakit itu sembuh.. mana-mana pesakit yang masih lagi tidak sembuh daripada masalah yang dihadapi, boleh la kita beriktiar dengan ustaz yang telah saya berubat..alhamdulillah sembuh..sama-sama kita beriktiar..insyaalllah..012-5766845

  34. Zana,

    Boleh tak awak email saya ada hal nak tanya email linn09-abdullah@hotmail.com

  35. Anak lelaki saya lepasan University sejak 4 tahun yang lalu tetapi tidak mahu bekerja, pendiam orangnya. Setelah tamat pengajian, kelakuannya agak aneh, bila bersendirian dia selalu bercakap sorang-sorang seperti marahkan seseorang dan menjerit terutamanya diwaktu tengahmalam atau antara jam 3-4 pagi. Yang menghairankan dialognya sama saja. Bila saya tanya dia diam saja. Saya telah membawanya ke Pusat Rawatan Islam di Bandar Baru Ampang dan telah buat apa yang diarahkan dan akhirnya menurut ustaz tersebut anak saya tiada gangguan, ianya datang dari hatinya sendiri. Saya begitu risau takut berlaku perkara yang tidak diingini. Minta pandangan Ustaz dalam hal ini.

  36. Salam,
    boleh juga refer Darul Saka utk kes2 Saka dan sebagainya

    http://darulsaka.blogspot.com
    http://www.darulsaka.org

  37. Zainal Abidin Ahmad Says:

    Ustaz
    Saya merasa nyilu dan berdenyut pada lengan sebelah kiri terutama dibahu dan sukar untuk tidur pada sebelah malam bilamana saya berpusing dari kanan ke kiri.Adakah ini perbuatan orang dan jika benar saya ingin mendapat rawatan serta pendinding bagi mengelak perkara ini berulang.Saya tinggal di Kelana Jaya Selangor dan ingin mendapat alamat pusat rawatan yang berhampiran dengan kediaman saya.Harap dapat membantu.

  38. Ranisah bt Abdul Rahman Says:

    salam….
    boleh dikatakan hampir setiap malam saya sering bermimpi bekas suami saya walaupun saya telah berkahwin lain sudah setahun…..untuk pengetahuan ustaz saya menjanda hampir 8 tahun….kadang2 saya kurang bernafsu dengan suami sekarang. Adakah bekas suami saya menyihir saya.Setiap kali terjaga dari tidur badan terasa amat letih dan jantung bergetar kencang.

  39. salam..sya nk tnya mngenai mslh yg menimpa ibu..dia sering meracau,kejap gelak,pstu suka,sakit2. Dia pnh pg jmpa ustz kt terengganu..ustz kt ada org hntr bnda kt dia..kt blh pcya ke sm tu, kt mn tmpt yg blh buang bnda tu..kalau blh area terengganu..sng skit nk p berubat.

  40. Salam, saya sering sakit2 sejak beberapa tahun dulu..tp baru2 ni saya ada berubat disebabkan ank saya yg bongsu sering nampak sesuatu yg ganjil..dari situ saya dapati saya lah punca ank saya sering npk benda itu.
    dah puas saya berubat tp x berjaya…badan terutamanya urat, leher, pinggang sering sakit…fikiran pula sering diganggu hingga saya tidak dapat meneruskan kerjaya saya..malah malam juga sering terjaga dari tidur..saya juga sering meminta supaya suami tinggalkan saya…malah ank bongsu saya juga sering merasa tekanan yg saya rasa.
    harap ada jalan penyelesaianya …
    wassalam
    ct

  41. zulhakimi Says:

    salam,

    saya ingin meminta daripada pihak mistik untuk memberikan saya alamat-alamat pusat perubatan islam bagi kawasan negeri sembilan dan melaka kerana saya telah banyak membelanjakan wang dan merata tempat saya pergi untuk berubat penyakit batuk saya ini.pakar-pakar rawatan kebanyakan mengatakan saya di santau.tetapi bila berubat hanya baik seketika sahaja.saya telah berusaha berjumpa pakar di hospital kerajaan dan swasta tetapi tiada apa-apa penyakit yang dapat dikesan.harap pihak mistik dapat membantu dan mencadangkan saya tempat perubatan islam yang bersesuaian..terima kasih.

  42. saya ada masalah nih, rumah saya sewa ini sering diganggu makluk halus…… harap pihak dapat expose mistik dapat menyelesaikan masalah saya ni……….

    sebelum nih ramai yang menyewa rumah ini…..tapi hanya dua tiga bulan saja……..

    ramai yang pernah tido dirumah ni mengalami gangguan….
    kadang kala time malam 2 nak buat kerja pakai komputer pun selalu kena… pernah semasa saya tido bermimpi ada asap putih tapi bila saya buka mata memang ada asap putih…..sebelum tu malam 2 nak tgk tv sorang2 pun tak senang….seolah 2 ada benda

    mak saya pun sering diganggu,,,,malah ada rakan 2 yang menginap dirumah ni pun pernah nampak nenek tua…….

    14/11/2010
    alamat rumah : no 11 , lorong 13 , taman melor, 68000 ampang, selangor.
    tel : 017-2956488
    hambalee

  43. Assalamualaikum, boleh ka berikan contact number utk ustaz-ustaz atau pusat-pusat perubatan di sekitar Kota Kinabalu.

    Saya rasa di sekitar Kota Kinabalu ni, kurang perkhidmatan-perkhidmatan perubatan Islam. Saya mohon sangat, tolong la berikan contact number.

    Terima kasih. JazakAllahu khair.

  44. salam maf kerana bertanya adakah cara untuk megubati masalah gologan sejenis…saya harap ada yang dapat membantu

  45. salam….
    saya mengelami masalah kewangan yang teruk kerana disebabkan potongan gaji yang banyak gara-gara ingin membantu bekas suami.
    Saya ingin minta bantuan dari ustaz bagaimana saya nak hilangkan potongan gaji tersebut. Adakah ustaz boleh bantu saya?

  46. salam,
    saya ingin kepastian mengenai rawatan saka. Apa yang saya lihat ada rawatan saka menggunakan ayat al-quran dibaca terbalik dari belaknag ke depan atas ke belakang dan melarang makan gula kerana dikhuatiri akan menguatkan tenaga saka. Perawat ini di kalangan ustaz juga ‘menurun’ ketika merawat pesakit saka. Betulkah rawatan tersebut mengikut syariat islam atau sebaliknya.Tolong reply email saya & jelaskan kemuskilan ini.
    sekian..terima kasih.

  47. assalamualaikum,sye ingin membri tahu bahawa ibu sye dkatakan trkena buatan org,dah byak mghabiskan duit utk brubat tetapi tiad sbrang prubahan pun..mcm mne ingin mnyelesaikan msalah ini..sye bharap agar pihak tuan dpt mmbantu kmi.

  48. hamba allah Says:

    saya menonton rancangan ulangan expose mistika yang disiarkan pada selasa malam rabu pukul 10.30 malam 19.4.2011 mengenai penyakit santau. Cara perubatannya menggunakan daun keladi . Yang beralamat di kelantan . Tolong ustaz berikan nombor telefonnya untuk saya hubungi ..

    sekian terima kasih,

  49. saya ingin mendapatkn nama dan almt ustaz or pusat perubatan islam di terengganu. saya dan family dh byk tmpt berubat dan habis beribu2 ringgit utk berubat. utk pengetahuan pihak expose mistik, ramai pengamal perubatan islam yg mengalah dan tidak mahu lagi merawat saya dan keluarga. saya harap pihak expose mistik dpt membantu saya.

  50. ruslina binti lazim Says:

    Anak saya, wan atira aina, 17 tahun, telah 3 kali melarikan diri dari rumah tanpa sebab. Pertama pada 2hb, ke 2 pada 14 hb dan ke 3 pada 20hb April,2011. Dipercayai terkena minyak dagu yang dibuat oleh kawan sekolah beliau yakni keluarga angkat anak. Oleh kerana saya tiada pengalaman dalam perkara ini, dan nasib tak baik anak pula yang terkena, saya ingin memohon jasa baik dari Xpose Mistik, untuk mencadangkan kepada siapa saya harus minta bantuan untuk menghilangkan kesan minyak dagu. Sehingga sekarang, anak tak dapat dikesan dan dipercayai disorok oleh keluarga angat anak saya. Pihak Polis sudah menyerbu mereka, tetapi, pihak polis pula yang dipukul dan diherdik. Pengamal perubatan yang lain, telah dihubungi, tetapi tiada menunjukkan apa-apa perkembangan. Anak saya adalah pelajar cemerlang sekolah dgn mendapat 8A dalam keputusan SPM baru2 ini. Sekarang ia mendapat tawaran untuk belajar di ASASI SAINS, di UITM dan berjaya mendapatkan biasiswa kerajaan. Dulu ia ada jawab sms saya, sekarang langsung tiada. Saya bimbang akan keselamatannya kerana keluarga angkat anak ini juga byk kes penipuan dilaporkan kepada Polis. Harap dapat feedback segera dari pihak tuan.

  51. Salam kpd Expose Mistik, saya ingin mendapatkan bantaun. Isteri saya sering diganggu sejak 3 tahun. Pelbagai pusat perubatan yang kami pergi tetapi tidak berjaya lagi. Saya mohon bantuan pihak Expose Mistik membantu kami. Jika pihak tuan ingin mendapatkan maklumat lanjut boleh la menghubungi saya di 0193420050. terima kasih.

  52. saya pernah dengar tentang rawatan jarak jauh.adakah ia benar2 berkesan tolong ustaz jelaskan???

  53. NADIA NABILA BINTI MAZINI Says:

    ASSALAMMUALAIKUM…. USTAZ.. SAYA ADA DATANG BERUBAT DENGAN USTAZ PADA 8 MEI YANG LEPAS. SAYA ADA PERUBAHAN YANG POSITIF. ORANG2 YANG MENYIHIR SAYA SEMUANYA SAYA NAMPAK DAN MIMPI. MASALAH SAYA KENAPA MATA SAYA BOLEH NAMPAK MACAM2 OBJEK MAKHLUK HALUS LAGI JELAS. SEBELUM INI NAMPAK JUGA, SEKARANG PUN NAMPAK LEBIH JELAS LAGI. TIADA PERUBAHAN, ADAKAH INI MEMANG ANUGERAH ATAU SAYA BELUM SEMBUH SEPENUHNYA. SEBELUM NI PUN MANA2 USTAZ YANG UBATKAN SAYA MEMBUATKAN MATA SAYA JADI BERTAMBAH TERANG. PERTANYAAN SAYA USTAZ ADAKAH INI ANUGERAH ALLAH DAN BAGAIMANA SAYA BOLEH BERTENANG DENGAN SEMUA INI? MAKSUD SAYA BILA KITA NAMPAK MAKHLUK HALUS NI KITA NAK BUAT APA? KALAU MAKHLUK HALUS NI TEGUR KITA NAK JAWAB KE NAK LARI? SEKIAN.. WASSALAM….

  54. salam,sy disyaki terkena ilmu sihir atau santau lbih kurang 1 thn.dh merata tmpat sy prgi tp msih blum pulih sepenuhnya.nampak fizikal sy normal dn tiada siapa pun yg akan percaya saya sakit,tetapi jika berdepan dgn pengamal perubatan barulh “benda tu”melawan dn sekiranya sy berhenti drpd berubat “benda” tu akan diam dn seolah2 akn mghisap darah saya shingga sakit dn lebam2 di badan saya.di dlm siaran exp mistik yg lepas mak sy ada melihat rwtn yg di siarkn di sebuah kmpg di pahang,sepasang suami istri yg berubat dikenali sbgi ismail malawar(pksu) dn istri zainad(maksu) tetapi tidak di sertakan alamat dn no tel.oleh itu sy ingin meminta krja sama crew exp mstik untuk mmberi saya alamat dn no tel tmpat berkenaan.di hrp crew exp dpt mghybungi sy di talian 012-7743263 atau email sy.di harap secepat mgkin.krja sama anda amatlah sy hargai dn trima kasih.

  55. Assalamualikum,

    Saya ingin meminta bantuan daripada pihak mistik untuk memberi cadangan kepada ustaz mana yang harus saya rujuk untuk membantu menyembuhkan penyakit pada ibu saya yang dah hampir 20 tahun sakit (buatan orang). Ibu saya semakin kurus dan beliau tidak mengenali saya dan adik-adik saya sejak dari kecil lagi. kami dibesarkan oleh datuk & nenek sejak ibu saya sakit..saya berasal dari kuching, sarawak..pelbagai usaha telah dilakukan untuk mengubat penyakit ibu saya, tetapi beliau masih dalam keadaan yang sama..mohon bantuan untuk saya merujuk kepada ustaz yang boleh mengubat secara perubatan islam..
    terima kasih..

  56. assalamualaikum,pihak expose mistik.saya dari pulau pinang.bolehkah saya dapatkan no.tel dan alamat pengamal perubatan?

  57. salam…saya baru saja menonton expose mistik tadi..orng yg mengamalkan perubatan tersebut ialah paksu dan maksu…mereka tinggal di jerantut pahahng..saya nak tnya..betul ke mereka boleh merawat orng yg bernafsukan kaum sejenis?boleh mintak contact paksu?minta tolong sngat..terima kasih

  58. assalamualaikum,,
    no phone dipusat prubatn ustaz sharhan xdpt dihubungi,knpe ye???sdh tukar no ke??hrp beri yg baru dn bagi dengan segera…

  59. salam… saya ada kenal satu pusat rawatan secara islam (rukyah) saya pernah mendapatkan rawatan untuk membuang santau.. sekiranya pihak expose mistik berminat boleh hubungi saya di email hj.fariz@gmail.com

  60. saya mengalami masalah gangguan mahluk halus telah lama, ia selalu mendatang kan mimpi2 aneh serta rasa tidak selesadan sakit2 badan.
    pelbagai cara dan tempat telah di usahakan bagi mengubati penyakit atau pun gangguan ini, tetapi masih sentiasa manghantui diri saya.

  61. assalamualaikum?saya izat dari perak..saya nak bertanya,datuk saya kini sudah terlantar dirumah..dipercayai dia mempunyai saka..kami mengetahui apabila sudah banyak ustaz yg mengubat datuk saYA INI.TETAPI KEADAANNYA TETP SAMA..makin bertambah teruk apabila bermacm2 masalah yg kami hadapi..seperti saya kini,saya tidak boleh untuk ke kolej..apabila hendak pergi ke kolej saya sakit….ibu saudara saya pon sering diganggu penyakt misteri…saya berharap agar pihak expose mistik dapt membantu..jika hendak pergi ke tempat perubatan itu jauh..datuk saya tidak boleh berjalan….makan,minum,buang air pon disitu jugak…harap pihak expose dapt membantu….

  62. salam..nak tanya,mak saya terkena sihir,dia kena sihir tu sudah lama.Dah hampir 29 tahun.Sudah ikhtiar bermacam2 cara sehingga dia sudah berputus asa untuk berubat lagi..peranakan dia menjadi bengkak,perut buncit,rasa panas2 badan,demam malam,banyak angin dalam tubuh..kadang2 tu,bila saya melihat wajah mak,berubah seakan2 nenek tua berambut mengerbang..mengikut ceritanya,masa muda2 dulu dia pernah kehilangan spendernya,banyak jgk yang hilang..bila dah hilang benda tu,dia sakit.Dia dah jumpa dgn doktor pakar tp doktor kata normal.kalau berubat scr tradisional,spendernya diletakkan didalam botol dan dicucuk dgn jarum.Benda tersebut diletakkan di Tokong Kertik,sempadan Thailand.Saya nak minta pandangan drp ustaz tentang perkara ni..

  63. mas ayu Says:

    Aslamualaikum.
    Saya ade masaalah dengan ayah saya. beliau sakit sejak 2bulan yang lalu. sudah macam2 bomoh dan ustaz saya bawa, tapi dia masih belum ade perubahan lagi. ade yang cakap ayah saya sakit kene buat orang, ade yang cakap ade orang halus yang mendamping ayah saya, ade yang kate dia kene sampuk hantu laut, dan macam2 lagi.ayah saya ni dia suka ingat kisah2 lama dia. dia macam ingat2 lupa. kadang2 tu keluarga sendiri pun dia tak ingat. sebelum ni dia tidak macam tu. saya pun tak tahu nak buat macam mana lagi.Sebelum ni.
    Saya ade menonton TV ASTRO yang rancangan MISTIK ni ade buat ubat orang cara islam. saya ingin bersama ASTRO untuk mengubati penyakit ayah saya melalui rancangam MISTIK.
    Saya sedia memberi kerjasama dengan pihak Tuan.Saya harap dapat perhatian dari pihak ASTRO,.
    Jasa baik dari pihak tuan saya dahului dengan ucapa terima kasih

    .NAMA AYAH :BACHOK BIN ABDUL RAHMAN

    ALAMAT; NO.216 LORONG KENARI 5
    TAMAN PAROI JAYA
    70400 SEREMBAN
    NEGERI SEMBILAN

    NAMA YANG BOLEH ANDA HUBUNGI
    MAS AYU BINTI BACHOK
    NO.TEL; 012 7970008
    013 3208991

  64. kaswandi bin sarman Says:

    assalammualaikum…saya kaswandi berasal drpd sabah,tawau.boleh expose mistik membantu saya untuk mengubati abang saya yang telah sakit hampir 20 tahun.segala perbelanjaan biarlah keluarga saya yang menangungnya.semenjak abang saya sakit,keluarga saya tidak pernah aman,keluarga selalu di fitnah,adik beradik tidak pernah bertegur.org kg seolah-olah membenci keluarga saya.saya sangat-sangat memerlukan bantuan drpd expose mistik agar dapat membantu masalah yang saya hadapi.sekian wasalam…

  65. Saifullah Maaruf Says:

    Assalamualaikum..
    Saya Muhammad Saifullah Maaruf ingin meminta bantuan pihak tuan. Ayah saya sakit disyaki gangguan makhluk halus sudah hampir setahun. Kini terlantar tidak bole berjalan, bercakap, dan hanya baring membisu. Telah berpuluh orang datang merawat tetapi tiada jalan penyelesaian. Masalah yang kami sekeluarga alami ialah tidak dapat membawa ayah ke tempat perubatan kerana ayah menggunakan mesin bantuan. Harap pihak tuan dapat membantu saya sekeluarga atau memberi cadangan orang yang bole datang berubat ayah. Sekian terima kasih.

    Hubungi : 012-2463441(Pn Saniah – Ibu)

  66. salam, sy hakim mewakili rakan saya, saya mohon jasa baik pihak tuan/puan untuk memberi detail bagaimana saya hendak menghubunggi Ustaz Sharhan Shafie. terima kasih.

  67. assalamualaikum,sy ingin mendapatkan alamat tok deris bomoh cinta dari pasir mas kelantan yang pernah disiarkan exposemistik dihoskan khalid saleh,ibu sy dah lama terkena buatan orang,memandang pasir mas dekat dgn tmpt sy berbanding KL yg jauh utk sy berubat,kpd sesiapa yg tahu alamat dan no hp tok deris sila hubungi sy 0129313150 atau email skena2844@yahoo.com

  68. Asmidah Says:

    Assalamualaikum..saya ingin bertanya..adakah penyakit lemah semangat boleh di ubati?dan batuk yg tak hilang2 dan juga sakit dalam perut yg tak tahu apa puncanya…perubatan moden dah buat tapi tak berkesan…tolong bantu saya untuk menyelesaikan masalah ini..terima kasih

  69. Askm,kami sekeluarga ingin memohon pertolongan drp pihak xpose mistik,adik saya telah jatuh sakit selama 3 bulan,sudah ramai ustz yg kami panggil/pergi utk berubat,namun semuanya masih belum berhasil,selama itu jugalah dia tidak tidur,bercakap dan menjerit x tentu arah dan 24 jam terpaksa diikat badannya,kadang2 terlepas dan mcm2 yg dia lakukan…mkn memang berselera..tetapi badannya semakin kurus,10thn yg lalu dia pernah mengalaminya tapi tidak seteruk ini.kami berharap agar pihak expose mistik boleh dtg ke rumah kami di alamat no.4,parit 5 timur,sg besar,atau talian,03-322417520,-019-2247574.

  70. slam tuan. saya nak tanya, adakah pihak tuan akan melakukan rawatan kepada orang yg bukan islam?

  71. SITI NORHANI BINTI ZULKIFLI Says:

    Assalamualaikum .. saya wakil dari family ingin meminta tolong pihak mistik menyelesaikan masalah yang dihadapi oleh keluarga kami .. iaitu pak ngah saya telah mengalami gngguan makhluk halus sejak dari beliau berumur 15 tahun..sekarang beliau telah berumur 52 ..sudah pelbagai cara dan beribu ringgit wang telah habis untuk mngubati beliau tetapi tidak berkesan … macam-macam cara yang telah dilakukan tetapi tidak berjaya .. atok saya hampir putus asa untuk mngubati anaknya sehingga sanggup menuntut ilmu perubatan mnghalau makhluk halus .. bagaimana pun juga tidak berjaya .. oleh itu .. saya harap pihak mistik dapat menyelesaikan masalah yang dihadapi oleh keluarga kami ..

    NAMA:HABSHAH BINTI HAJI ALI
    ALAMAT: F36 ,KAMPUNG JUBAI, LABU BESAR,09010 KULIM,KEDAH
    NO.TEL: 019-5911403

  72. saya bercerai hny selepas beberapa hari berkahwin krn dipaksa… sekarang saya amat rindukan bekas suami saya, namun saya tahu takde harapan untuk bersama lagi..hanya keajaiban dengan kuasa Allah ja yg blh menyatukan kami… saya xmahu berharap apa-apa lagi..namun saya x upaya lupakan bekas suami saya… saya mahu melupakannya… orang kate blh cuba dapatkan air atau beras untuk di masak supaya cepat lupa… siapa yang tahu berkenaan ini? tolonglah saya… saya nak lupakan dia… :’(

  73. salam, sy ingin minta tolong ubatkan pnyakit mak mertua saya,dah lama benda ni ada dlm bdn die lbh belasan tahun..kami pun xtau aper punca kadg2 mgmuk ckp sorg2…dgr kata hantu raya jiran sebelah yng mahukan mak saya….sy brharap daptlah tolong membantu pulihkannya..

  74. Assalamualaikum, saya pelajar jurusan Pembangunan Manusia, Universiti Kebangsaan Malaysia ingin memohon kerjasama pihak exposemistik untuk membuat latihan ilmiah saya.
    saya berharap, mana-mana pihak yang boleh membantu saya dalam penulisan latihan ilmiah saya tentang rawatan cara Islam boleh menghubungi saya di email ini –> lincorn_boy@yahoo,com

  75. saudaraku Says:

    Saya ada saudara yg sdg sakit.saudara saya tda dpt mengerakan seluruh bdn nya walaupn utk bercakap.saudra sya sda hampir dua tahun telantar atas katil setelah berbagai jenis produk jualan langsung digunakan dan kelinik serta hospital utk rawatan harian saudara saya yg skg tinggal bersama ibu nya di batu 4 sri taman sandakan sabah.

  76. Apakah ada cara pihak expose mistik utk membantu saudara saya utk menjalani rawatan dari.pihak tuan sekian terima kasih

  77. siti mariam Says:

    assalamualaikum kepada yag bekenaan, setelah sekian lama tahap kesabaran sya hya tuhan yang tahu,sya cuma nk tahu penyakit sya nie saka atau sihir itu ja sipa punya kerja tu tk kisah tpi jika sihir sy nk tahu apa dia nk dari sy sy tak da harta tak da rupa hanya yg ada ialah allah sja tempat segala2nya,sblum kwin sya sering ditiduri lembaga org berbulu hmpir setiap mlm org kata bila kawin akn hilang tapi bila kahwin lagi teruk seb sumi tidor selh kiri dia sblh kanan jadi sampai sya mimpi ular ne kali ke2 yg di mana sy dalam lingkar ular sampai sy busung,berrubat allamdillillah bila pindah kuala lumpur sy di serang pnyakit gila dalam masa yg sama sya mimpi di baham ular sawa ne minpi yang ke4 selepas 2ari badan sya sejuk seblh bawah panas sblh atas semgu lepas sya di serang semula tpi kali ne tak lama 7 ari sya tk sedar mintk cerai mcm2sy buat pada sumi sdgkan bisany kami tak pernah gaduh sepanjang pcintaan kami 11 tahun sampai ari ini allhamdullilah allah berikan sy suami yg sgat penyabar dgn penyakit sya.inilah sedikit luahan rasa hamba yag hina.

  78. saya tak tahu mana lagi nak ubat yg kena santau dah puas berubat banyak duit habis sekejap baik lepas tu sakit lagi harapan saya dpt sekiranya pihak astro prima beri no tel ustaz yg berubat santau pada 13 dis kerana dah lama sy cari utk berubat cara ini

  79. assalamualaikum..masalah saya agak besar. ianya berkaitan dengan hati dan perasaan. persoalan saya secara ringkas, bolehkah pusat rawatan islam menyembuhkan hati insan yang telah saya sakiti. atau dengan kata lain, melembutkan hati yang terluka kerana perbuatan saya?. saya benar-benar telah menyesali dan tak sanggup kehilangan dia.

    • exposemistik Says:

      salam. apa yang anda telah lakukan terhadap hati insan yang telah anda sakiti? boleh terang secara detail.

  80. boleh saya dapatkan no tel n pusat rawatan di kedah?

  81. MOHAMAD BAHRI BIN IBRAHIM Says:

    Assalamualaikum Ustaz.

    Saya Mohamad bahri sejak akhir-akhir ini saya sering tidak dapat tidur dengan nyenyak. Sebagai pengetahuan ustaz, hati dan perasaan saya sentiasa berdebar-debar.Kadang-kadang perut saya pun ikut berdebar-debar..saya tidak pasti apakah sayua ini krena penyakit jantung ataupun penyakit lain. Harap Ustaz tolong bagi peneragan.

    Sekian, Terima kasih.
    Wassalam

    • exposemistik Says:

      salam. saya tidak boleh nak memberi kepastian sama ada adakah ianya berkaitan dengan gangguan makhlus halus, atau gangguan kesihatan. Cuma, jangan tinggal solat, doa dan amalkan surah tiga Qul setiap bangun pagi dan sebelum tidur.

  82. sy sendiri diganggu makhluk halus..tak tau samaada santau atau tak..bdn sy hmpir separuh badan jd gatal2..bila disapu ubat dari klinik,makin bertambah gatalnye..yang hairannya,tiap2 jam 3pg,gatalnya mkn menjadi..saya pernah berubat cr islam,sihat sekejap pastu dtg blik..hbs gatal jd sakit pinggang mcm dicabut pinggang ni..sy berada diarea trg..mcmn sy nk dapatkan rawatan dr tuan?

    • exposemistik Says:

      salam..apa status masalah sekarang? berdasarkan pada penerangan, mungkin mengalami sedikit gangguan.

  83. Assalamualaikum, saya disini mewakili penduduk kampung saya, yg beralamat Kampung Tabeh, Gual Ipoh, 17500 Tanah Merah, Kelantan. Di kampung saya, terdapat seorang nenek tua yang mungkin mengalami masalah nyanyuk. Akan tetapi, dikhabarkan dia pada masa mudanya ada memakai sejenis “pakaian” dan terdapat juga ckp2 yg mengatakan dia ada membela.. sudah hampir setahun dia mengalami keadaan seperti ini, iaitu, dr pagi smpi ke malam, dia meraung2 menangis sehinggakan kedengaran seluruh kampung dan kampung2 sebelah ada mendengarnya juga. Sudah banyak wang ahli keluarga mereka habiskan untuk mengubati penyakit misteri itu. saya turut bersimpati dengannya kerana semasa kecil, nenek itu amat baik juga dengan sy.. Kalu boleh, saya berharap sgt agar penderitaan dia dan keluarganya berakhir. semoga ada yang sudi menolong kerana sudah hampir setahun keadaannya itu. Setiap hari kami terpaksa mendegar jeritan nya yang nyaring. Ada kalanya, dia macam nampak ular, dalam rumahnya, dan mengarut macam2 ckap ada orang nk pukul dan bunuh dia..

  84. Mohd Radhi B Zainal Abidin Says:

    assalamualaikum imam, saya cuma nak bertanya, wujud ke puteri, raden, dialam2 ghaib ni… saya kurang mempercayainya kerana takutkan syirik…
    tolong la balas comment saya ni…
    assalamualaikum

    • exposemistik Says:

      semua alam ghaib yang dimaksudkan di atas memang benar-benar wujud. Percaya atau tidak, cukup hanya menjadi pengetahuan kepada kita.

  85. farrah rashdan Says:

    assalammualaikum..
    Rumahtangga saya x pernah aman walau kami saling menyanyangi..adakah ia dr gangguan makhluk halus

  86. asalamualaikum…di sini saya ingin meminta bantuan dan pandangan mengenai sihir yg trkena dgn diri saya,hanya allah s.w.t je yg tau..sihir ni sngat pelik sb mereka boleh membaca fikiran dan hati saya,yg pelik nya jiran2 saya trlalu bnyk mngunakannya,saya takut nt diri saya akan x waras@terpesong..sb setiap hari hidup saya x tenteram,saya ingin cuba di pusat rawatan zamdurrani sb sy percaya,tp masaalahnya saya skrng di tawau sabah,saya harap pihak encik dpt membantu.. Amin…

  87. assalamualaikum..saya ada menonton satu rancangan expose mistik tentang perubatan penyakit santau & penyakit cinta..masalah disini saya tak sempat mencatit alamat dan no telefon tok bomoh tersebut..cuma yang saya ingat Tok Idris gelaran untuk tok bomoh tersebut dan beliau menetap di Pasir Mas,Kelantan..Disini,saya minta jasa baik pihak expose mistik dapat memberikan secara lanjut tentang alamat,no telefon tok bomoh tersebut kerana pihak saya amat memerlukan…tima kasih.

    • exposemistik Says:

      salam,
      untuk pengetahuan saudara, tok idris telah pun meninggal dunia 2 tahun lepas. rancangan itu hanya disiar ulang.

  88. salam..bolehkah saya minta prtolongn tuk mngubati ibu saya…tp masalahnya saya tggl d sabah…adakah ikhtiar tuk pesakit yg mmerlukan rwatan yg tggl d sabah…

  89. Nur Meira Says:

    Salam..sye nur amira dr gombak..
    Boleh sye dptkan no.hp or alamat “pak ndak” iaitu Abdul Rozi Rani??

    • exposemistik Says:

      salam. maaf nur amira. saya tidak ada contact pak ndak sebab dia dah tukar no. boleh saya suggest yg lain?

  90. Assalamualaikum..sy daya dri trggnu.critanya mcm nie,suami sy terkena minyak dagu yg disapu oleh seorg jnda..tp suami sy mcm tdk percaya dgn smua 2 sdgkan sy dan kluarga telah prgi 3tempat dan org berubat itu mgatakan bnda yg sama.bleh dkatakn hmpir slruh kluarga kmi terkena tmpias minyak itu..lpas berubat suami nmpak ok sikit,tp skrg nmpak mkin truk shgga sy dpkul,disepak,ditampar dan ditumbuk.2 mggu lpas ayh mertua sy prgi rumah org pndai berubat dan dia mgtakan bhawa jnda itu masih membuat dan mnambah perkara syirik itu trhdap suami sy..jnda itu mahu kmi bercerai.mcm mne ye?tlong sy..

  91. as salam… sy seorg isteri n ibu kpd 2 anak perempuan. untuk maklumat, sy ada pergi berubat dgn seorang ustaz…dan ustaz tue mengatakan bahawa sy nie terkena sihir..tpi dia x sanggup ubatkan…dia hanya bekalkan sy air bacaan surah Yasiin.. katanya sihir nie da lama terkena pada sy.. dan baru2 nie pun sy ada berubat dgn seorg pengubat juga..dia pun x mampu untuk mengubati sy. untuk pengetahuan, setiap mlm sy akan nmpk kelibat manusia dan binatang dlm rumah sy. mengadu pd suami tpi dia hanya mengatakan yg sy hanya berilusi..dan untuk pengetahuan juga,suami sy tidak suka sebarang ayat al-Quran diletakkan di dalam rumah. sy membaca ayat Ruqyah pun beliau tidak suka..
    mohon bantuan dr pihak tuan…

    • exposemistik Says:

      salam. ini adalah petanda gejala gangguan. saya tak dapat pastikan sama ada sihir utama itu ditujukan kepada awak, ataupun suami awak. bagaimana untuk saya hubungi?

  92. kepada sesiapa yang mewarisi saka atau terkena sihir hendaklah rajin berusaha mencari penawarnya.sesungguhnya walau sehebat mana orang yang mengubati kita tetapi tak jumpa jodoh maksud saya tak sesuai/serasi penyakit kita takkan sembuh.

  93. Assalammualaikum ..Saya Suhanis dari Pasir Puteh Kelantan.
    Saya ingin bertanya satu soalan kepada Ustaz.
    Kami satu keluarga menderita selama 10 tahun kerana gangguan sihir dari orang tertentu yang mempunyai hasad dengki dengan kebahagiaan keluarga kami. Sudah bermacam-macam cara kami berubat, gangguan sihir ini hilang sekejap sahaja tetapi dia akan datang balik mengganggu. Sekarang keluarga saya selalu sahaja ada pertelingkahan samada adik beradik sendiri yang bertengkar dan yang paling membimbangkan saya sekarang ini ibu bapa saya pula selalu sangat bertengkar dengan masalah yang tak seberapa sangat. Kebanyakkan tempat yang saya pergi berubat ada yang mengatakan mereka tanam sesuatu dihalaman rumah kami, selagi benda itu tak dibuang selagi itulah kami semua akan diganggu.
    Saya mohon nasihat dan bantuan daripada ustaz apa yang patut kami lakukan untuk selamatkan keluarga kami dari terus diganggu. 10 Tahun kami menderita, kami dah tak sanggup lagi untuk hadapi semua ini. Mohon nasihat dari Ustak. Terima Kasih.

  94. qhairyel nizam Says:

    asalamualaikum……saya nizam dari sabah, saya nak tanya boleh tak ustaz tolong ubatkan darah beku dalam otak?? sudah berjumpa dengan doktor pakar tetapi peluang untuk sembuh 50/50………..

    ni pembetulan sebab email yang saya sertakan tidak tepat…yang tepat peaceheart_87@gmail.com

  95. Fadzlinda Says:

    Assalamualaikum..sy mengalami beberapa masalah kesihtan,masalah keluarga dan suami,boleh dptkan contact berubt di k.l @perak…trima kasih..

  96. Assalamualaikum,
    saya ada seorang kawan yang bekerja 1 tempat dengan saya. Dia selalu menceritakan pada saya saat getir yang dia lalui. Tak selalu dia alami tetapi apabila sakitnya dia datang.. dia tak sedar dengan apa yang dia lakukan..dah banyak kali terjadi sewaktu dia keluar dengan tunang dia bila sakit dia datang dia seolah2 dia sengaja menyakitkan diri sendiri..pernah 1 hari dia cuba menjerut leher dia sendiri.. puas jugak tunang dia tenangkan kawan saya tu mujur lah x terjadi apa2..saya pn seakan dapat rasa macam ada sesuatu yang mendampingi dia. setiap kali dia menceritakan pada saya mesti saya rasa meremang 1 badan..bukan bermakna sya takut tp sya rasa macam ada benda..dia mintak tolong saya carikan ustaz yang dapat pulihkan dia..

  97. dukalara Says:

    Bolehke membantu untuk suami kembali ke pangkuan saya? Suami telah meninggalkan saya kerana perempuan lain dan tidak mahu meninggalkan perempuan tersebut. Hidup suami bagaikan telah dikawal oleh perempuan tersebut dan telah melupakan saya yang telah banyak berkorban untuk dia dan anak-anak.

  98. Asslamualaikum..saya ada sdikit masalah…dah buntu dgn jodoh yg xkunjung tiba.puas berusaha tetapi sama saja..mnyebabkan hati@perasaan@sikap sy jd xmenentu..xtau d mane silapnya.bolehkah saudara mmberi cdangan yg trbaik buat sy ?

  99. salam…ada tak pusat perubatan islam yg boleh dtg umah kat semerak pasir puteh kelantan.

    • adik ipar saya telah belajar ilmu yg salah dan terkena buatan org…skrg mcm ada sesuatu dlm badannya ,,dia meracau dan mengancam keluarga yg lain..buat masa skrg kaki tangan nya diikat..boleh x pusat perubatan dtg berubat kat rumah saya …transport saya akan uruskan…telah diusahakan dgn beberapa pusat perubatan yg lain tapi x boleh nak melawannya..apa yg perlu saya buat…

  100. Salam,
    Saya mempunyai masalah keluarga yg mana ibu dan bapa saya sering bertengkar yg cenderung kpd penceraian. utk pengetahuan pihak tuan, bapa saya berumur 75thn dan ibu 67thn. Kejadian ini bermula sekitar 2tahun lepas. Ibu bapa saya bertengkar setiap minggu hingga bapa menghalau ibu keluar dari rumah. Ibu kerap memberitahu melihat kelibat org didalam rumah, lalu lalang, ketukan tingkap bilik, lantai tandas basah Pd waktu pagi. Pernah bawa ibu berubat di kg baru dan alhamdulillah berhasil. Mslah nya sekarang pertengkaran masih berlaku, ibu dan bapa saya tidak tinggal sebumbung. pertengkaran ibu bapa menyebabkan adik beradik tidak tahu mahu menyebelahi siapa dan kami semakin tidak bersependapat. Bapa saya seorg yg tegas dan tidak mahu pg berubat. Mintak bantuan exposemistik untuk memberi pendapat. Hari nie dah raya. Sorang di melaka sorang di kl. Mcm mne nak jage hati 2 belah pihak. Kami mengesyaki sihir dihantar disebabkan hasat dengki dgn kesenangan keluarga kami.

    Terima kasih

    wan

  101. salam..sy dan anak kena gangguan makhluk halus/sihir.sdh byk tempat sy berobat,dan jg sdh bertahun-tahun.tp gangguan itu msh ada hingga skrg.dan hari ini sy akan berobat pd seorang ust yg dtg ke rmh.ttg ust ini pun sy bc di blog ini jg.sy berharap perubatan yg sy jalani nnt berjalan lancar..insyaallah jika ada perubahan yg baik,sy akan rekomenkan pd anda semua.

  102. w.ahmad azman Says:

    salam..buleh berikan saya no hp dan tempat perubatan dikedah.terima kasih

  103. salam. banyak tmpat perubatan yg saya pergi mengatakan suami saya terkena buatan org. saya dapat maklumat suami telah lama sentiasa menghulurkan wang pada seorang pakcik. sekarang dia menghilangkan diri, meninggalkan saya, anak2 dan ibunya. boleh beri nombor contact mana2 perubatan yg saya boleh pergi di kelantan?boleh ke saya tau sama ada suami betul2 kena buatan orang atau memang dia sudah berubah kerana perangainya? boleh ke saya percaya ustaz2 yg kata suami memang terkena buatan orang?

  104. saya dah kol 2 ke 3 orang ustaz dlm blog ni..tp saya agak kecewa sikit ….masalah kedai saya x pernah selesai…sape2 yg sudi bantu kerana Allah s.w.t saya alu2kn…0132519897

  105. Salam…suami saya telah disihir oleh seorg wanita dari sabah..sekarang suami saya telah mceraikan saya dan meninggalkan saya dan ank..suami saya di sabah sekarang dan saya di pahang.. Kawan2 suami ada bgtau yg suami saya jarang masuk keje dan mula mengabaikan kerjanya..seolah2 dunianya hanya ada wanita itu..keluarga suami ada mbawanya berubat..dan dia pulih tapi sekejap saja..bila dia balik ke sabah semula,dia jadi makin teruk.. Bagaimana saya nk mbantu suami saya untuk berubat.?

  106. Assalamualaikum Warahmatull Hiwabarkatu,

    Saya ingin bertanya dalam satu rancangan Expose Mistik yang pernah saya tonton iaitu perubatan dengan menggunakan sebatang kayu kecil yang dipukul pada badan pesakit bagi mengeluarkan segala penyakit didalam badan,Oleh itu saya mahu kan alamat dan telp no bagi Ustaz tersebut.
    Harap dapat membantu.

    Sekian terima kasih.

    Faizal.

  107. Saya menetap di Seri Kembangan Selangor. Isteri menghidapi penyakit gatal-gatal badan pada waktu malam. Sudah 4 tahun Sakit. Sudah berjumpa dengan doktor Dan mencuba perubatan paranormal tetapi tidak berkesan. Jika Ada ustaz-ustaz yang ingin voulenteer utk mengubat, adalah dialu-alukan. Terima kasih

  108. Salam. Saya ada berkawan dengan seseorang dari luar negara. Kami menghormati dan menyayangi satu sama lain. Tiba-tiba dia hilang tanpa sebab, namun hingga sekarang saya tak boleh lupa. Mohon ada yang boleh bantu supaya dia datang semula. Terima kasih.

  109. mohamad khairul bin anuar Says:

    assalammualaikum,saya khairul dari johor bahru,pada asal nya saya kurang percaya dengan benda yang mcm ini,3 bulan yang lepas saya tidur di rumah teman wanita saya,keesok kan hari nya,mak teman wanita saya terkena 1 benda yang mungkin di panggil sampuk,depan mata saya sendiri saya mnyaksi kan seorang pak cik berubat kan teman wanita saya ni,tapi di sini bukan saya nak mencerita kan kisah mak teman wanita saya ni,cuma saya nk meminta pertolongan pada orang yg mahir tentang hal ni tentang keadaan teman wanita saya,jiran dikampung sebelah nya pernah rasa dengki pada teman wanita saya,dan jiran nya pernah hantar 1 benda pada nya,dan teman wanita saya ni pernah bertunang,dan akhir nya putus,teman wanita saya pernah bercerita kan pada saya yang bekas tunangnya pernah buat kan sesuatu pada dia,sesuatu tu ibarat seperti benda yang tidak elok,bekas tunang nya mnghantar kan sesuatu pada teman wanita saya,semasa dia berkawan dgn saya,alhamdulillah semua nya elok saja,saya tutup cerita ini,baru baru ini teman wanita saya rasa tidak sedap badan,dan dia ambil 1 keputusan untuk berubat lagi sekali atas permintaan keluarga nya,teman wanita saya berjumpa dengan 1 mak cik ni,dan mak cik ni berkata ada 1 nenek tua bertenggek pada bahunya,mak cik ni halau nenek tua tu dgn mngunakan sejadah,dan membaca ayat ayat suci,selepas dia pulang ke rumah,dia mnceritakan pada saya,saya ingin tahu siapa yang buat sebegitu,tapi dia tidak mahu mnceritakan nya,dan pada 1 hari saya memaksa nya untuk cerita kan hal ini,dia beritahu pada saya yang hantar kan nenek tua ni adalah mak saya,pada mula nya saya agak terkejut,kerana saya sekeluarga tidak mngamalkan benda yang boleh mndatangkan syirik,jadi di sini saya ingin meminta pertolongan dari sesiapa yang boleh berubat kan teman wanita saya.. terima kasih mmbaca cerita saya dan harap boleh beri saya bantuan..

  110. assalamulaikum,
    saya berasal dari sabah…tuk pengetahuan saudara pernah di buat org dan mengalami sakit yg teruk alhamdulilah setelah berubat dengan pengamal perubatan islam saya sembuh tapi tidak 100%…saya masi lagi mengalami sakit kepala yg teruk saya sudah dapatkan rawatan moden termasuk ct scan tapi keputusannya normal…sekarang nie kalau sakit kepala saya dtg saya selalu berubat dengan org pandai tapi masalahnya sebahagian daripada mereka mengambil kesempatan terhadap saya….sdh la saya sakit nak minta pertolongan bomoh tu pla ambil kesempatan dengan saya….nasib saya tidak terjerumus dengan hasutan bomoh tu….saya sudah berubat banyak tpt da tapi masi tiada perubahan…dan sampai sekarang saya masi sakit kepala….sa nak sangat minta tlg boleh ka rekomen kan saya kepada pakar perubatan islam di kl?? saya da nak putus asa da..hanya allah ja yang tahu seksanya sakit kepala saya nie…..saya da sakit dekat 8 tahun da….rasa nak gila pun tolong la….

  111. Boleh dapatkan email peribadi Exposemistik x sbb sy ada nak tanya beberapa soalan yg sy anggap peribadi. Sangat memerlukan pertolongan. TQ!

  112. salam…sy ina..sy nk tnye b’knaan ayah sy..baru2 ni ayh br msuk ICU..kami sume risau ngan keadaan die,ibu dh 2 taun m’ninggal dunia..mslh skang org yg dtg ade bgtau ayah ni ade makhluk len yg ekot..lps ayh kua hosp kami bwk g brubt,ustz 2 ckp ayh t’kena sihir..org yg anto sihir 2 bkn org len tp bakal ibu tiri kami..mula2 kami x syak pape,tp slps brubt br kami tau npe ble ayh ajk kawin die lmbt2 kn,sdangkn duit ayh dh abis pd die b’bndg ngn kuarga..slme ayh d hosp die xde tnye kabo pn..skang ble die tau ayh tgh brubt mcm2 die anto ke rumah kami,smpaikn jiran bole nmpk kelibat ayh sdgkn ayh tdk dduk di rumah 2..ustz yg b’ubt 2 ckp niat pmpn 2 nk bt ayh sy lumpuh utk die kikis sume harta ayh,smpaikn geran tnh ayh pn nk dtukar pd name pmpn 2..sy xtau nk b’ubt mane lg,bnyk jgk tmpt sy g tp lum bole wt ayh sy lpekn pmpn 2..bantulah kami untuk lpskn ayh sy dr sihir t’sebut..

  113. Mohd. Mahathir Bin Jefri Says:

    Assalamualaikom..
    Knapa tiada lgsung pengamal perubatan islam di sabah.. Sudah puas saya mencari tapi tidak menjumpai nya langsung..

    • exposemistik Says:

      salam.

      memang sukar nak cari pengamal perubatan Islam di sabah mahupun sarawak.

      akan tetapi, admin masih dalam misi pencarian.

      jika ada sebarang makluman, sila beritahu admin.

      terima kasih.

      • salam……pengamal perubatan islam di sabah ada, ianya berada di lokasi keningau……jalan dalit. tqs.

  114. as salam admin…sy dibagitahu kwn..expose mistik ada siarkan pengamal perubatan yg boley membantu masalah kereta hilang atau motor..tp tanye dia..dia lupe nme..just tahu kt kelantan..boley bg tahu no contact, nme dan tempat..harap bantu sy..

    • yg sy tahu kwn ckp..dia menggunakan air tebu dan paku panjang..tempat untuk berubat di tepi pantai..sebelum memulakan perubatan…dia akan belari di tepi pantai..harap dpt membantu…

    • exposemistik Says:

      salam.

      maaf, pengamal perubatan di kelantan tu memang tak pakai hp. landmark nya mudah.

      hanya pergi ke Kelantan, lokasi di pantai bachok. lepas tu tanya orang ramai kat warung-warung situ, cakap nak cari pak wok puteri laut.

      ok?

  115. salam ustat saya menpunyai kekasih dan hampir untuk berkahwin tetapi hubungan kami putus di tengah jalan…masaallah saya sukar untuk melupakan dirinya…dengan tekanan dari keluarga untuk melihat saya berkahwin dengannya…hidup saya makin tetekan…adkah rawatan islam untuk saya cepat melupakan dia…

  116. Haji Shafie Kadir Says:

    Isteri saya mengidap barah ovari. Sudah menjalani 3 kali pembedahan dan 4 kali chemo setiap kali 6 sessi. Kini barah tumbuh semula. Saya ingin mencuba becah cara batin. Baru-baru ini expose mistik ada tunjukkan seorang pengamal rawatan bedah cara batin menggunakan keris. Boleh ke saya dapat nama, alamat dan nombor telefon Ustaz berkenaan untuk saya hubungi

    • exposemistik Says:

      salam.

      saya sarankan tuan haji pergi berjumpa dengan Ustaz Shakir di kedah. alamat ada pada pautan dalam blog.

  117. Haji Shafie Kadir Says:

    Saya suggest saudara adakan seorang moderator yang sentiasa menjawab pertanyaan orang. Kalau tidak lebih baik tutup saja blog ini. Jangan menipu orang

    • exposemistik Says:

      terima kasih atas cadangan. kalau nak adakan moderator, perlu tambah kos utk khidmatnya. maaf sekiranya saya lambat reply, kerana saya juga ada komitmen lain.
      untuk pengetahuan tuan haji, saya tidak pernah menipu orang. apa yang saya buat pada program expose mistik, saya kongsikan di dalam blog ini. satu sen duit pun saya tak amik.
      itu dah kira tipu ke?

      • hamba Allah Says:

        Salam tuan admin, saya memohon mendapat alamat/no tel perubatan Islam area perlis/kedah. Isteri saya selalu mendapat ganguan sihir. Keluarga saya cuba berubat dgn rawatan altenatif. Dan mengatakan isteri saya mendapat ganguan pelesit. Saya berharap pihak admin dpt menolong. Sekian wasalam

  118. Nadiawati khaeruddin Says:

    Assalamualaikum wbt.

    Saya mengalami masalah gangguan makhluk halus, sebelum ini saya ade berjumpa dengan ustaz dan orang-orang pengamal perubatan traditional. Tetapi saya masih merasa gangguan tersebut. Semua ini bermula di tanah perkuburan semasa mengkebumikan arwah atok saya 4 bulan yang sudah..selepas pengkebumian saya terus bergegas pulang ke kl kerana urusan di rumah,setiba saya di kl pada jam 2.35 pagi saya terus mandi dan tidur kerana letih memandu. Semasa hendak melelapkan mata tiba tiba saya terasa dada saya sebak dan perasaan gelisah sehingga saya tidak dapat tidur,saya terus kejutkan suami saya dan memberitahu apa yg terjadi. Sepanjang malam itu saya tidak dapat tidur,keesokan pagi saya dan suami pergi ke pusat rawatan islam di setiawangsa. Semasa dirawat mereka memberitahu kepada saya yang saya telah mengalami gangguan mahluk halus, mereka memberikan saya ayat amalan dan air untuk diminum. Setelah pulang saya terus membuat rutin apa yg diterangkan oleh pusat rawatan,setelah hampir 2 bulan gangguan telah berkurangan dan saya tidak mengikut rutin pusat rawatan. Tetapi baru-baru ini saya diganggu lagi dan gangguan sama seperti hari pertama yang saya diganggu rasa gelisah dan sebak dada.. Harap pihak tuan dapat membantu saya. Terima kasih.

  119. Hamba Allah Says:

    Assalamualaikum..Isteri saya telah meninggalkan saya serta anak dan sekarang ini sedang menuntut cerai,Kesemua keluargaya juga seperti mahu saya menceraikan isteri yang saya cintai dan sayangi ini.saya telah mencuba di banyak tempat namun masih tetap gagal sehingga sekarang.Mohon bantuan sesiapa yang dapat membantu dalam menyelesaikan masalah ini dengan izin Allah..Saya berada di Johor Bahru..semoga masalah ini dapat diselesaikan dan dapatlah kami berhari raya bersama tahun ini

  120. Hamba Allah Says:

    tolonglah berikan saya number telefon pakar perubatan / bomoh / pawang or sape2 sajer yg boleh membantu saya memastikan isteri saya kembali kepada saya dan anak, saya berada di Johor bahru..saya telah mencuba banyak tempat tetapi masih belum berjaya sehingga sekarang.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: